POTRZEBUJESZ POMOCY?

Wpisz fragment poszukiwanego zagadnienia aby przeszukać tematy pomocy.


1. Jak przygotować Mój Top 20?

MÓJ TOP 20 to Twój raport z tego co najpopularniejsze aktualnie z tego co grasz. Chcielibyśmy, abyś się z nami podzielił tą informacją i przesłał nam 20 tytułów, które nie mają więcej niż 1 rok od swojej premiery, a są według Twojej oceny  najlepiej przyjmowane przez publiczność w miejscach gdzie grasz.
Twój indywidualny Top 20 nie będzie nigdzie publikowany, ani przesyłany. Będzie jedynie wpadał jako zbiór danych (anonimowo) do naszej bazy danych POLISH DANCE CHART i będzie publikowany w dotychczasowej (zbiorczej) formie.

Każdy taki raport będzie rejestrowany na Twoim koncie (za każdym razem otrzymasz widomość w zakładce POWIADOMIENIA) po to, abyś dostał od nas bonus w postaci dodatkowych gratisowych dni  (termin ważności Twojego transferu) oraz różnego rodzaju kontentu muzycznego extra (nie dostęnego w serwisie) jak np. mash-upy czy dodatkowe remiksy.
A jeśli nie masz jeszcze złotej legitymacji DJ Promotion, zwiększysz w ten sposób swoje szansę na otrzymanie  jej po roku, a nie jak dotychczas po 5 latach korzystania z naszych serwisów.  

 

A więc jak przygotować Mój Top 20? To proste i szybkie i nawet przyjemne.

1.  Przy każdym tytule (zakładki KATEGORIE lub CHARTS), który ma mniej niż 1 rok od premiery znajdziesz znaczek (symbol) serca z plusem. Jeśli przesłuchasz utwór i ci się spodoba, kliknij na niego. Wtedy przeniesie się na zakładki MÓJ TOP.  Możesz  do niej wybrać tyle utworów ile chcesz, ale nie warto wrzucać ich zbyt wiele, bo nawet jak wybierzesz  100 tytułów i tak potem trzeba wybrać tylko 20. O tym niżej. Tu jeszcze dwie ważne informacje.

- Jeśli przy danym tytule widzisz znaczek (symbol) serca i minusem - oznacza to, że dodałeś go już do zakładki MÓJ TOP.  

- musisz na początek wybrać i dodać minimum 20 tytułów, aby zobaczyć swoją wybraną listę w zakładce MÓJ TOP.

2. Przechodzimy do zakładki w Menu MÓJ TOP.  Tu na początku wydzisz w lewej strony tabelę SKOMPONUJ SWÓJ TOP 20, a po prawej jeszcze pustą MÓJ TOP.  To do tej pierwszej wpadają wszystkie wybrane tytuły gdy klikniesz na symbol serca z plusem. 

3. Przy każdym tytule masz znak "+" (PLUS) i "-" (MINUS). Robimy teraz porządek w Twoich wybranych (ulubionych) utworach. Znak MINUS służy do usunięcia tego tytułu z tabeli SKOMPONUJ SWÓJ TOP 20, zaś znak PLUS służy do skomponowania tabeli po prawej stronie.  Gdy klikniesz PLUS dany tytuł przeskoczy z lewej na prawą stronę. Tu możesz  wybrać tylko 20 tytułów z widocznych po lewej stronie. Nie musisz liczyć. Nasz system sam ci powie kiedy będzie 20 utworów w tabeli MÓJ TOP.   Tu jeszcze mała wskazówka; jeśli przy pierwszym razie tytuł nie przeskakuje na prawą stronę, po prostu odśwież stronę klikając F5. Niektóre wersje przeglądarek muszą "nauczyć się" reagować na tą aplikację.  

4. Gdy już  20 utworów mamy wybrane (przerzucone) do MÓJ TOP, pora na właściwe  ułożenie ich od nr 1 do nr 20 czyli wg popularności utworów na Twoich parkietach. To już zwykła zabawa myszką lub palcem w przypadku wersji mobilnej. Przesuwaj z dołu do góry lub odwrotnie. Gdy uznasz, że pozycje już są właściwe kliknij na przycisk WYŚLIJ i ... poszło.

I to na tyle. Teraz nie masz możliwości skomponowania kolejnego TOP 20 do końca danej tury, która jest zamykana w każdy poniedziałek ok. 22.00. Kolejna otwierana około 24.00 czyli po dwóch godzinach. I tak co tydzień. Tak więc co tydzień masz szansę wygenerować sobie bonus w postaci dotatkowego okresu ważności transferu plus innych wymienionych wyżej bonusów.  Jak każda nowa rzecz pierwszy raz  w/w czynności mogą zająć więcej czasu, ale kolejne to już kwestia 3-5 minut.

2. Pobrałem paczkę z utworami, która się nie otwiera - co teraz?
Pliki których nie udało się ściągnąć można pobrać ponownie w sekcji "Mój profil" (należy kliknąć lewym przyciskiem myszy w ikonkę ludzika)
 
Następnie po wejściu na profil schodząc w dół strony dostępne są trzy sekcje:
- Moje pobrania - pliki -> tu pliki można pobrać ponownie pojedynczo bez utraty transferu do 14dni od daty pierwszego pobrania.
 
- Moje pobrania - playlisty -> tu można ponownie pobrać playlisty również do 14 dni od daty pierwszego dodania.
 
- Moje pobrania - paczki -> tu można ponownie pobrać paczki utworów tak jak pierwotnie je Pan zapakował, lecz tylko do 24h od daty pierwszego pobrania.
 
 
Jeżeli upłynęły powyższe terminy to nie jesteśmy w stanie już nic z tym zrobić.
3. Jak najszybciej zarejestrować się w serwisie?

Kliknij na "REJESTRACJA" w menu wyżej.  Po poprawnym wypełnieniu ankiety rejestracyjnej (nie zapomniej wybrać rodzaj serwisu - CD POOL lub MP3) otrzymasz od nas wiadomość o akceptacji lub odrzuceniu zgłoszenia. W przypadku odrzucenia ankiety podany zostanie powód.  W przypadku akceptacji rejestracji otrzymasz pełny regulamin  oraz instrukcję postępowania.  Regulamin serwisu Digital DJ znajduje się na stronie internetowej rejestracji.

4. Kto może być użytkownikiem serwisu Digital DJ?

Serwis Digital DJ przeznaczony jest wyłącznie dla aktywnie pracujących DJ'ów, prezenterów muzycznych (także radiowych) , wodzirejów, zajmujących się publicznym odtwarzaniem muzyki. Tylko osoby, którą są w stanie wykazać regularne granie w konkretnych obiektach - czyli klubach, dyskotekach, pubach,  obiektach organizujących imprezy okolicznościowe, stacjach radiowych lub prowadzące zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie imprez rozrywkowych - mogę skorzystać z naszej oferty.

Osoby, które nie potrafią udokumentować miejsc , w których regularnie grają, mają możliwość być przyjęte na okres próbny (pół roku), jako tzw. ADEPT. Warunkiem jest dokładne opisanie swoich związków z muzyką w polu "Dodatkowe informacje" formularza rejestracyjnego. Wskazówki podane są na stronie rejestracji.  Mile widziane są zaświadczenia z kursów dj'skich, np. certyfikat DJ Promotion. Taki certyfikat można uzyskać w DJ Promotion, bez konieczności odbycia kursu szkoleniowego, poprzez zdanie egzaminu.

5. Film instruktażowy, który warto obejrzeć na dobry początek !

Oto kilka bardzo krótkich filmów do obejrzenia  w jedym ciągu > Filmy instruktażowe Digital DJ 2.0.

6. Czy mogę bez obaw odtwarzać pliku z serwisu?

Tak, ale należy mieć przy sobie aktualną legitymację członkowską, którą otrzymujesz w specjalnym twardym etui wraz ze smyczą, co pozwala Ci zawiesić legitymację na na szyi. Dodatkowo powinienieś (-aś) dbać o posiadanie certyfikatu pochodzenia nagrania audio Digital DJ, czyli pliku PDF, w którym znajdzie się wykaz wszystkich pobranych z serwisu plików / utworów.  W miejscu grania można posiadać tylko jeden plik tego samego utworu. Dopuszcza się robienie kopii bezpieczeństwa, którą należy przechowywać na przykład w domu.

7. Mam dużo pobranych plików. Czy mam gromadzić w teczce wszystkie wydruki Certyfikatu serwisu?

Certyfikat pochodzenia nagrania audio Digital DJ należy posiadać przy sobie w czasie publicznego odtwarzania muzyki. Można to jednak zrobić w prosty sposób, aby nie drukować i gromadzić setek stron papieru. Są na to dwa sposoby:

  1. w profilu użytkownika jest możliwość wygenerowania jednego zbiorczego certyfikatu za cały okres użytkowania lub dowolnie wybrany okres.  Wystarczy zaznaczyć określony zakres czasowy, czyli na przykład od daty pobrania z serwisu pierwszego pliku do daty pobrania ostatniego z nich. Wygenerowany plik można wydrukować albo zapisać do formatu PDF.
  2. wystarczy go zachować w postaci elektronicznej (format PDF), najlepiej na tym samym dysku co pobrane pliki MP3.  W razie kontroli można pokazać taki plik.

 

8. Jak i w jakim terminie mogę odnowić legitymację?

Legitymację DJ Promotion można odnowić wyłącznie na 14 dni od daty ważności poprzedniej. Wtedy też na profilu użytkownika pojawi sie opcja ODNOWIENIE LEGITYMACJI. Ta droga jest najszybsza, najtańsza  czyli najwygodniejsza.

Możesz to zrobić  także w dotychczasowy sposób, czyli przelewem tradyscyjnym, ale pamiętaj - koszt wynosi 55,00 PLN. Musisz też  dopilnować terminu 14 dni. Jeśli to zrobisz  na przykład 30 dni wcześniej, Twoja legityymacja członkowska nie będzie odnowiona, chyba , że odnowisz równocześnie transfer na okres pół roku czyli D1P, D2P lub D3P. 

W innym przypadku legitymacja będzie czekała na ponowne zgłoszenie w terminie 14 dni do końca ważności poprzedniej legitymacji. Pamiętaj wiec o prostej zasadzie: DJ Promotion nie odnawia legitymacji członkowskich gdy nie wykupisz transferu na nowy okres. 

9. JAK NAJSZYBCIEJ PRZESŁUCHAĆ UTWÓR?

Do odsłuchiwania utworów w serwisie służy nasz player, znajdujący się na dole strony. Znajdziesz na nim siedem przycisków. Od lewej: 

  • usuń utwór z playera
  • dodaj do case
  • poziom głośności
  • przeskok do tyłu
  • odtwarzanie 
  • przeskok do przodu
  • rozwinięcie playlisty odtwarzacza (pokazują się utwory dodane do odsłuchu, które możesz w dowolnym momencie usunąć) 

Dzięki naszemu playerowi można utworzyć playlistę nowych utworów, które można słuchać praktycznie non-stop. Pozwala to na stworzenie czegoś w rodzaju radia , ale głównie chodzi o zaoszczędzenie czasu na niepotrzebne klikania na kolejne utwory z playlisty. 

W wersji moblinej player ma mniej możliwości ze względu na mniejsze pole ekranu, ale nie ogranicza to jego funkcjonalności.

10. Jak zapłacić za legitymację przez PayU jak wygasł ?

Niestety nie da się zapłacić za legitymację w przypadku gdy:

- okres wygaśnięcia jest większy niż 14 dni. Wtedy po prostu trzeba poczekać aż nadejdzie ten okres. Wtedy bowiem pojawi się dostępność takiej płątności na koncie.

- jeśli przegapiłeś (-aś) termin ważności legitymacji nie zalogujesz się na konto. Wówczas nalezy dokonac opłaty przelewem tradycyjnym w kwocie 55,00 PLN zaznaczając w przelewie "opłata za legitymację".

11. Wiadomości i powiadomienia z serwisu nie dochodzą do mnie

W serwis DigitalDJ 2.0 , podobnie jak w starszym, działa system powiadomień o:

  • odzyskaniu hasła 
  • zbliżającym się końcu abonamentu
  • zbliżającym się końcu ważności legitymacji
  • w każdy weekend kompletny informator / newsletter DJ Raport

 

Jeśli takiego nie dostajesz możesz do nas napisać, wówczas sprawdzimy czy od nas > do Ciebie - dochodzi. Jesli dochodzi, a Ty go nie widzisz oznacza to, że ląduje w skrzynce SPAM, która powinna być w każdym serwisie pocztowym działajacym na stronie www, np. gmail.com, wp.pl czy onet.pl

W takiej sytuacji musisz wejść w ustawienia poczty i dodać nasze adresy do tzw. 'białej księgi" czyli zrioru domen i adresów, które Twoja poczta akceptuje. Często można to zrobić w jeszcze prostszy sposób. Wystarczy zaznaczyć widoczny w SPAM e-mail od nas i na górze (może być inne miejsce) zaznaczyć opcję AKCEPTUJ lub NIE SPAM jeszcze inaczej.

oto adresy jakie warto zaznaczyć:

digitaldj@dpoczta.pl

*@djpromotion.com.pl

 

 

 

 

 

12. CO W SYTUACJI GDY ZERWAŁO SIĘ ŁĄCZE I PRZERWAŁO SIĘ POBIERANIE , A UTWORY NIE ZAPISAŁY?

Utwory możesz pobrać w paczce ZIP lub pojedyńczo.  Nie warto jednak gromadzić w paczce zbyt dużej liczby utworów, bo infrastruktura Internetu bywa zawodna. Gdy jednak już się to przydarzy i zerwie połączenie podczas pobierania, wejdź w zakładkę MÓJ PROFIL (ikonka "ludzika" na górze z prawej strony). Tam znajdziesz listę swoich utworów, które pobrałeś z zaznaczeniem, które masz prawo pobrać ponownie. Masz na to 14 dni.. Gdy pobierałeś (-aś) paczkę ZIP, tam też znajdziesz link do ponownego pobrania. Masz na to tylko 24 godziny. Po tym czasie nie będzie już możliwości ponownego pobrania danego pliku.

Sugerujemy jednak sprawdzać wielkość i zawartość paczek ZIP, jak też samych plików MP3.
Ewentualne problemy z plikami prosimy zgłaszać przez formularz kontaktowy, podając komunikat błędu.

13. CZY MUSZĘ PAMIĘTAĆ O TERMINIE WAŻNOŚCI LEGITYMACJI DJ PROMOTION?

Tak, legitymacja stanowi integralny dokument potwierdzający prawo użytkownika do odtwarzania publicznego pobranych utworów w serwisie Digital DJ.
Jeśli minęła data ważności tracisz prawo dostępu do serwisu oraz prawo do publicznego odtwarzania pobranej muzyki. Możesz z niej, jeśli chcesz, korzystać prywatnie, ale nie można jej udostępniać osobom trzecim.  

O terminie ważności informuje Cię ikonka "ludzika" w prawym górnym roku (odnośnik do zakładki MÓJ PROFIL). Wystarczy, że najedziesz na nią myszką. Wyświetli Ci się data ważności legitymacji oraz inne informacje. Przed końcem ważności obecnej legitymacji dodatkowo otrzymasz powiadomienie w serwisie (ikonka "dzowneczka") oraz e-mailem. 

14. NIEKTÓRE SINGLE NIE MAJĄ UTWORÓW DO POBRANIA. DLACZEGO?

Może to oznaczać wycofanie utworu z serwisu na prośbę wydawcy lub - jeśli któraś z pozycji oznaczona jest słowem "zapowiedź" - oznacza to,  że utwory pojawi się w późniejszym czasie.

15. CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAPŁATY ZA PAKIETY TRANSFERU KARTĄ KREDYTOWĄ?

Tak, należy w tym celu wejść w zakładkę MÓJ PROFIL i skorzystać z automatycznego odnowienia transferu lub ważności legitymacji.  Odbywa się to przez bezpieczny system PayU, który akceptuje płatność kartą.

16. CHCIAŁBYM ODNOWIĆ ABONAMENT, ALE NIE MOGĘ SIĘ JUŻ ZALOGOWAĆ DO SWOJEGO PROFILU?

Oznacza to, że posiadasz już legitymację z nieaktualnym terminem ważności. Możesz ją odnowić automatycznie, korzystając z płatności PayU. Jeśli nie masz tej opcji do wyboru należy skontaktować się z DJ Promotion drogą :

Jeśli natomiast masz ważną legitymację, po zalogowaniu wchodzisz w MÓJ PROFIL i wybierasz Legitymacja / Odnowienie. Po pozytywym akceptacji płatności nowy okres (6 miesięcy) doda się do daty końca aktualnej legitymacji członkowskiej.

Możesz też w zakładce MÓJ PROFIL w sekcji Transfer wybrać odpowiedni w zależności od swoich potrzeb pakiet MB na miesiąc lub pół roku.

17. DO TEJ PORY KORZYSTAŁEM (-AM) Z PAKIETU PŁYT CD CZYLI CD POOL. CZY WARTO ZMIENIĆ GO NA SERWIS CYFROWY?

To zależy z jakiego sprzętu korzystasz. Jeśli nie masz odtwarzaczy CD, oczywiste jest, że musisz "przesiąść się" na serwis cyfrowy. Jeśli jednak masz takie odtwarzacze CD to warto pozostać przy pakiecie CD Pool. Pamiętajmy bowiem, że na tłoczonych płytach CD Pool nagrania są w lepszej jakości (pliki wave).

Cyfrowe pliki MP3 można wypalić co prawda na płycie CD-R, ale wiadomo, że jest ona mało trwałym nośnikiem, choć nie jest to reguła, bo bywają różne jakościowo płyty CD-R. Jeśli więc ktoś planuje gromadzić płytotekę na lata warto zostać przy płytach CD, bo płyty CD-R mogą utlenić się i przestać odtwarzać muzykę, znajdującą się na nich.

Ważnym argumentem jest też dość często brak czasu.  Płyty CD Pool wydawane są raz na miesiąc i stanowią selekcję najlepszych i najpopularniejszych nowości, kóre pojawiły się w serwisie w okresie ostatnich 30 dni. Dodatkowo płyty CD są sformatowane. Odpowiedni kolor okładki sygnalizuje jakie gatunki mamy na płytach. Ich podział wygląda następująco:

  • czarna - muzyka black, czyli hip hop, rap, r'n'b, trap, dubstep, soul, reggae i ich mieszanki
  • żółty - zagraniczna muzyka dance, pop, rock 
  • czerwony - polska muzyka w zależności od podtytułu - "Disco Dance" - muzyka disco polo, "Pop Rock Dance"  - pozostałe gatunki polskiej muzyki
  • szary -  muzyka house w jej wielu odmianach
  • niebieski - muzyka EDM, czyli mocniejsze odmiany house, trance, big room.
18. Konto Digital DJ - jaki jest numer konta ?

Aktualny numer konta DJ Promotion to: 77 1750 0012 0000 0000 3541 1283.

Sugerujemy jednak nie korzystanie z tradycyjnego przelewu, gdyż bardziej opłacalne (tańsze) jest dokonywanie płatności przez zakładkę MÓJ PROFIL w serwisie Digital DJ.

W przypadku tradycyjnego serwisu realizacja odnowienia transferu lub legitymacji może trwać nawet do trzech dni, w przypadku weekendu, świąt itp.

Tymczasem poprzez MÓJ PROFIL realizacja odnowienia transferu / ważności legitymacji następuje w ciągu kilku minut. 

Numer konta do przelewów zagranicznych (IBAN): PL77 1750 0012 0000 0000 3541 1283

Kod SWIFT Bank BNP Paribas: PPABPLPKXXX

Kod BIC Bank BNP Paribas: PPABPLPKXXX

19. Nie mogę zalogować się do serwisu

Pomijając sprawy formalne, na przykłąd bark ważnosci legitymacji i innych spraw członkowskich,  przyczyn może być wiele. 

  • Najczęściej  spotykana jest nie czytanie informacji lub komunikatów otrzymywanych droga mailową lub na stronie logowania. Zdarza się, że użytkownik loguje się jeszcze do starego serwisu, bo nie czyta informacji od DJ Promotion. czasem nie otrzymuje e-maila, bo wpada on do spamu lub serwis hostingowy  traktuje takie powiadomienia jako spam i wszystkie automatycznie wrzuca do skrzynki spamowej. Wówczas należy wejść w ustawienia  konta pocztowego, opcja anty spam i dodać tam domenę  *@djpromotion.com.pl do tzw. białej księgi.
  • Nie możesz się zalogować  na podstawie otrzymanych z "przypomnienia hasła" danych? Tu bywają przeróżne błędy, nawet taki, że ktoś myli hasło z loginem. Można się pomylić wciskając opcję klawisza CapsLock. Poza tym najnowsze wersje przeglądarek są bardzo rozbudowane w opcje. Tu sprzymierzeńcem, ale też przeszkodą bywa opcja autouzupełniania czy zapamiętywania hasła.  Tak jest z przeglądarką Chrome. Bywa, że czasami wpisuje hasło "z kosmosu" czyli z innego logowania.  
  • Serwis Digital DJ nie ma wpływu, ani mozliwości dostępu do komputera/systemu usera.  Wówczas trzeba poczytać  w pomocy przeglądarki. Jedyne co możemy doradzić to zmiana przeglądarki lub jej wyczyszczenie w ustawieniach.  

 

 

20. Nie mogę znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie

wejdź na stronę głowną DJ PROMOTION FAQs