DJPROMOTION DIGITAL PROMO TOOL

Wypróbuj wersję BETA serwisu >>
  • Pomoc/faq's

    -jak najszybciej się zarejestrować w serwisie?

    kliknij na "Rejestracja" w menu wyżej

    po naszej akceptacji otrzymasz mailem zwrotnym potwierdzenie/akceptację rejestracji wraz z informacją gdzie należy wpłacić opłatę wpisową (legitymacja) oraz wybraną opłatę subskrybcyjną.
    Regulamin serwisu digital znajduje się na stronie internetowej do pobrania.

    ***
    -kto może korzystać z serwisu?
    tylko osoby, którą są w stanie wykazać regularne granie w konkretnych klubach, dyskotekach,pubach, weselach, stacjach radiowych lub prowadzące zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie imprez rozrywkowych.

    Osoby, które nie potrafią udokumentować miejsc , w których grają nie będą mogły być przyjęte; wyjątek stanowią osoby, które potrafią wykazać się zaświadczeniami z kursów dj'skich , np. certyfikatem DJ Promotion. Taki certyfikat można uzyskać m.in. zdając egzamin w DJ Promotion.

    ***
    -jak najszybciej przesłuchać utwór?
    większość nagrań w serwisie ma wygenerowany tzw. waveform; po kliknięciu na ikonkę głośniczka przy utworze otworzy się on w playerze na dole strony w postaci waveform, gdzie można zobaczyć budowę utworu szczególnie tzw. dziury co znacznie ułatwia przesłuchiwanie. Dzięki naszemu playerowi można utworzyć playlistę nowych utworów, które można słuchać praktycznie non-stop. Pozwala to na stworzenie czegoś w rodzaju radia , ale głównie chodzi o zaoszczędzenie czasu na niepotrzebne klikania na kolejne utwory z playlisty. W playerze są znaczki + (zielony) i - (czerwony). Kliknięcie na znaczek "+" doda do do "mój case" (odpowiedznik koszyka w sklepie), a "-" usunie z playlisty.

    ***
    - jak mogę zmienić stary player (flash) na nowy (HTML5)?
    W profilu użytkownika znajduje się możliwość wyboru playera. Po kliknięciu należy odświeżyć stronę. Zalecamy korzystanie z playera HTML5.

    -jak najszybciej być aktywnym użytkownikiem serwisu?
    Po poprawnej rejestracji, w której się akceptuje Regulamin naszego serwisu przesyłamy ten regulamin do wydrukowania oraz informację z danymi do konta, na który trzeba dokonać wpłaty. Po otrzymaniu wpłaty - aktywujemny konto.


    ***
    - czy mogę bez obaw odtwarzać ściągnięte pliki?
    tak, ale warto mieć przy sobie wydrukowane lub w postaci pliku PDF wszystkie certyfikaty pochodzenia nagrania audio wraz z legitymacją.

    ***
    - Co z certyfikatami audio, kiedy już ściągnę bardzo wiele utworów? czy mam gromadzić to w wielkiej ilości teczek i wozić ze sobą ?
    w przypadku gdy użytkownik ma już na swoim koncie wiele ściagniętych plików może pojawić się sporo papieru. Są na to przynajmniej dwa sposoby.
    1. w profilu użytkownika jest możliwość wydrukowania jednego zbiorczego certyfikatu za cały okres użytkowania lub wybrany, bo uzytkownik może zaznaczyć określony zakres czasowy.
    2.można też zachować w postaci pliku PDF cały taki certyfikat i w razie kontroli nawet go wydrukować.
    W obu przypadkach należy mieć certyfikaty przy sobie w czasie grania; "zostawienie go w domu" może narazić użytkownikana nieprzyjemności w razie kontroli.

    ***
    -ile faktycznie kosztuje ściągnięty utwór?
    serwis nie jest typowym sklepem digital i nie ma konkretnych cen za utwór; użytkownik otrzymuje limit transferu do wykorzystania i sam decyduje jaki format pliku chce ściągnać; format wave zabiera trzy razy więcej transferu niż mp3 320, ale jego jakość jest ciągle dla wielu niezastąpiona; przy najprostszej opcji mp3 320 kbps i najtańszym pakiecie transferu i przyjęciu, że przeciętny utwór ma długośc 5-6 minut koszt waha się w przedziale 0,50 - 1,00 PLN; w tej kwocie jest także opłata ZAiKS i podatek VAT.
    Większość utworów można zamówić także w formacie wave, który ma oczywiście lepszą jakość, ale zużywa więcej limitu.

    ***
    -do tej pory odbierałam pakiet CD Pool; czy jest sens jego dalszego odbierania, gdy będę użytkownikiem serwisu?
    to zależy jaki rodzaj muzyki wykorzystujesz;serwis digital skupia się bowiem na muzyce klubowej i remiksach; płyty CD Pool będą dalej wychodzić, ale w mniejszej ilości (mniejszy koszt)skupiając się na lżejszej muzyce czyli pop,dance,rock,polska i black; jeśli więc ktoś skupia się w swoim graniu na klubowym repertuarze bardziej użyteczny powinien być serwis digital.
    Dla osób korzystających z pakietu "CD Pool" A1 przewidziany jest dwukrotnie większy limit transferu uwzględniający dublowanie się nagrań. Jednak w przypadku "CD Pool" są to utwory na płycie tłoczonej , a nie na CD-R czy dysku jak w przypadku digital.
    Jeśli więc ktoś planuje gromadzić płytotekę na lata warto zostać przy płytach CD, bo płyty CD-R mogą utlenić się i przestać odtwarzać.

    ***
    -po kliknięciu przycisku "pobierz" w "mój case" wyskakuje mi szara ramka, a nie okno pobierania; dlaczego?
    jest to zabiezpieczenie połączenia ściągania polegające na jego szyfrowaniu; należy kliknąć OK i dopiero wtedy pojawi się okno pobierania z paskami progresji.

    ***
    -Niektóre single nie mają żadnych utworów, dlaczego?
    Może to oznaczać wycofanie utworu z serwisu lub jeśli któraś z pozycji oznaczona jest słowem "zapowiedź" oznacza to, że utwory pojawią się w późniejszym czasie.

    ***
    -Czasem nie ma możliwości ściągnięcia WAVE'a albo MP3 danego utworu - czy to jest błąd?
    Nie, jest to całkowicie normalna sytuacja. W niektórych przypadkach nagrania dodawane są tylko w jednym, wybranym formacie - np. tylko
    WAVE lub tylko MP3. W takiej sytuacji nie ma możliwości ściągnięcia innego formatu. W przypadku, gdy brak jest WAVE'a -
    zawsze można skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktu, a my umieścimy taki plik w serwisie (na życzenie). Jeśli natomiast
    dostępne są jedynie pliki WAVE, oznacza to, że utwór jest na tyle rozbudowany, że jego kompresowanie powoduje znaczną utratę jakości
    brzmienia.

    ***
    -Czy istnieje możliwość płacenia za pakiety transferu kartą kredytową?
    Tak, obecnie można płacić kartą kredytową; dotyczy to jednak tylko automatycznego odnowienia transferu; osoby, które nie mają u nas konta lub mają ale nie aktywne - muszą skorzystać z tradycyjnego przelewu.
    Wynika to z potrzeby zweryfikowania danych przyszłego użytkownika serwisu, gdyż moze być nim tylko osoba aktywnie grająca jako DJ lub prezenter.

    ***
    -co w sytuacji gdy przerwało się pobieranie i nagrania się nie zapisały?
    Próbujesz ponownie do skutku. Wchodzisz w swój PROFIL (przycisk na górze z prawej strony). Tam znajdziesz listę swoich utworów, które pobrałeś z zaznaczeniem, które masz prawo pobrać ponownie. Masz na to 120 godzin. Po tym czasie nie będzie już możliwości pobrania danego pliku.
    SUGERUJEMY ZATEM SPRAWDZENIE POBRANYCH UTWORÓW.

    ***
    - czy muszę zdać egzamin lub mieć certyfikat, aby być w DJ Promotion.
    Nie ma takiej potrzeby; dotyczy to jedynie osób, które nie potrafią się wykazać aktywnością zawodową w zakresie grania w klubie.

    ***
    - chciałbym odnowić abonament, ale nie mogę się zalogować już do swojego profilu ?
    w chwili obecnej trzeba wpłacić odpowiednią kwotę na konto DJ Promotion:
    77 1750 0012 0000 0000 3541 1283


    ***
    - mój player (dotyczy szarego playera flash) nie działa poprawnie czyli playlista znika po zmianie strony lub po kliknieciu na ikonki głośniczków player nie odtwarza ich. Co mam zrobić?
    Prawdopodobnie nie ma zainstalowanego programu Flash player.Możesz go legalnie zainstalować korzystając z linku:
    http://get.adobe.com/pl/flashplayer/
    Potem należy kliknąć prawą stroną myszki i otworzyć opcję USTAWIENIA GLOBALNE. W zakładce MAGAZYN kliknąć buton USUŃ WSZYSTKO...
    Teraz wasz player powinien poprawnie działać.

    Powyższe nie dotyczy playera HTML5 (kolorowe napisy)bo nie jest w technologii flash.

    ***
    - czy muszę pamiętać o legitymacji i terminie jej ważności?
    Tak, legitymacja stanowi intergralny dokument potwierdzający prawo użytkownika do odtwarzania publicznego